Tuesday, June 15, 2010

kurb reaalsus

Üks mu FB kontaktidest postitas täna sellise video. Vaatasin selle ära ja paar korda tulid mulle pisarad silma; et kuidas saavad inimesed/saame olla nii südametud ja julmad elusolendite vastu. Ma saan aru, et see on lihtsalt töö ja mingi aja möödudes muutub see tavaliseks ja keegi peab seda tegema. Jah, sest kuniks on nõudlust, seni jätkub loomade ebainimlik kohtlemine.

Tean, et üldse on maailmas väga palju julma, ebaõiglast ja -inimlikku ja seda samuti inimeste vastu. Aga see, mida/keda sööme on otseselt meie endi valik ja andes raha teatud toodete vastu, anname oma nõusoleku ja soovi, et see toode ka edaspidi saadaval oleks. Ehk siis kiidame heaks nt loomade/lindude masstootmise ja hirmsa tapmise.
Muidugi me ei mõtle sellele, kui oleme näljastena poes ja riiulist vaatab vastu hästi isuäratava pildiga lihatükk; koledaid asju me lihtsalt ei tahagi teada ja pole vaja peakest sellega ka veel koormata. Meil on niigi muresid: kriis ei taha kuidagi üle minna ja suvi ei taha tulla ja sada muud häda veel. Kõige lihtsam ongi neid vastikuid torkivaid mõtteid ignoreerida ja edasi tormata.

Olen rahul oma otsusega mitte liha süüa ja ma ei postita seda linki, et ka Sina sama teeks.
Igaühel on omad valikud. Lihtsalt, jagan seda kui informatsiooni, et teadvustaksime, mida me sööme ja kuidas on see meie taldrikule jõudnud.

http://networkedblogs.com/4PvA1

No comments:

Post a Comment