Wednesday, March 31, 2010

Koduotsingud vol.3

Eile õhtul tuli siis see uudis, milleks olime valmis- kindlustus ei andnud meie failile heakskiitu. Ühesõnaga, unustagem ära see verandaga korter, milles juba mõttes sees toimetasime.
Jama on see, et kolimine jääb sel nädalavahetusel ära ning kuna peame seda nädala pärast tegema, siis peame ära ütlema pulmakutsest, mida oleme tükk aega oodanud. Gui tore tädipoeg abiellub lõpuks (ja saab üllatuslikult isaks ka sel aastal) ja ma oleks väga tahtnud teist korda Prantsuse pulma näha. Seekord oleks rohkem aru ka saanud, kui aastal 2007, kui ma prantsuse keelt üldse ei osanud.

Täna kell 10 on- üllatus, üllatus- mul jälle korterivaatamised Ann-Sophie'ga. Asuvad kohe selle korteri lähedal, mis laupäeval nägime ehk rongijaamade vahetus läheduses. Ausalt öeldes pole ma üldse elevil, sest vanalinna kant hakkas nii meeldima. Samas muidugi on asukohalt Euralille parem, sest transport on mugavam ja kiirem. Ja nagu Gui ütleb, et me ei pea sinna korterisse kauaks jääma, võime juba paari kuu pärast uue koha otsida, kui üüriturg elavneb. Praegu on nimelt suht kehv aeg üürimiseks, sest kooliaasta käib ja tudengid ei liigu. Juunis läheb olukord ses suhtes lihtsamaks. Nii et eks näis.
Ei tohi lihtsalt (kõrgeid) ootusi olla, siis pole pettumust (onja iss :)

Eile oli ilm päris kole. Hea, et eelmine nädal saabudes ilusam ja soojem oli, sest siis küll oleks tahtnud nutta vist. Vihm, räige tuul, mis pani mu vihmavarju tõsiselt proovile. Tuli see tore tsüklon Inglismaalt, nii et seal oli veel hullem.
Seega ma väga väljas jalutada ei tahtnud ja sõitsin metrooga Lomme'i Ikeasse. Eelmisel laupäeval sai seal käidud küll, aga kuna rahvast oli nii hullult (nagu laupäeval ikka) ja Gui läks sellest närvi, siis peale noa me midagi asjalikku sealt ei leidnud.

Vahelepõikeks Olen nimelt otsinud head (teravat) nuga, päris kaua siin no ja pole õnne olnud. Väga kallist ka ei taha osta, aga selles hinnaklassis nagu nt Fiskars pakutakse siin ainult sakilisi tavalisi variante. Olen ühe noa Ikeast juba ostnud, see osutus mitte just väga heaks, nürines kiiresti. Siis proovisime õnne käsitsi valmistatud nugadega, mis messilt Toursis ostsime. Need lõikasid alguses ülihästi, aga kui nüridaks läksid, siis pärast neid enam sama teravaks ei saanudki. Ei tea kas oli asi teritajas (Gui isal on mingi spets masin ja mulle tundus et see rikkus tera hoopis ära) või teras.
Mõtlesingi siis, et palun kellelgi mulle Eestist järgiproovitud ja tuntud headuses Fiskarsi noad siia saata. Sama firma käärid on siin täiesti olemas ja tuntud, aga nuge miskipärast mitte. Hehe, et siis palun pakiga mulle nuge siia saata :)

Kuna ma kokkan tihti, siis ajab mind räigelt närvi, kui lõikamine võtab kaua aega ja rikub köögivilja ära. Siin hotellis oli meil ainult suur leivanuga (suurte sakkidega) millega ma siis üritasin kokakunsti teha.
Pika jutu lõpuks: see nuga mille Ikeast nüüd ostsime, osutus päris heaks, kohe lust on hakkida ja lõigata. Vist ei tule Eestist saadetist küsida :)

Seega veetsin eile rahuliku pärastlõuna Ikeas ringi uudistades, ideid kogudes ja üles märkides. Seal peab tõesti aega võtma, sest leidsin palju huvitavaid lahendusi, mis olid kas natuke ära peidetud või mida lihtsalt kohe ei märka.
Eile õhtul Biba ajakirja lugedes oli seal teemakohane artikkel soovitustega paarile Ikeasse minekuks, et pärast seda ostlemist mitte vallaliseks jääda :)
Tõsi ta on, ühine kodu sisustamine võib päris keeruline olla, sest eks meil kõigil on ju omad isiklikud eelistused ja maitse. Õnneks vähemalt praegu tundub, et meil arvamused kattuvad ja suuremat draamat pole ette ennustada (vaid voodi koha pealt mina jonnin natuke, sest tahaks uut aset mõnusa madratsiga). Aga no seniks kui mul on ahi ja muud olulisemad esemed, siis võin ju natuke oodata ka.

No comments:

Post a Comment